Cannondale F-Si Carbon 5 2020
Hardtailové horské kolo Cannondale F-Si Carbon 5, s karbonovým rámem, je pro závodníky a milovníky pevných rámů, kteří hledají mimořádné jízdní vlastnosti a kvalitu. Více
Popis
Hardtailové horské kolo Cannondale F-Si Carbon 5, s lehkým (900 g) karbonovým rámem konstrukcí F-Si, posouvá rovinu pohonu doprava, tedy dále od podélné osy kola. Díky vyrovnání sklonu paprsků vzniká extrémně tuhé zadní kolo, zároveň je možné touto cestou vytvořit nejkratší možnou zadní stavbu. Při tom všem je zde dostatek místa pro dva převodníky, spousta prostoru pro zablácené zadní kolo a nanejvýš poslušnou zadní partii.
Progresivně položená vidlice RockShox Reba RL zaručuje stabilitu, zatímco větší předsazení vidlice snižuje velikost stopy, což je dohromady zárukou obratného a čitelného řízení.
Přízpůsobení nejlepšího průměru kola pro konkrétního jezdce je následující - 27,5“ u rámu velikosti XS a 29“ u rámů ve velikosti S až XL.
Specifikace
- Rám - BallisTec Carbon, SAVE, PF30-83, Speed Release thru axle, Ai Offset
- Vidlice - RockShox Reba RL, 100mm, Stealth Solo Air, 15 x 110, tapered steerer, 51 offset
- Kliky - Truvativ Stylo 6K DUB, 34T, Ai offset
- Přehazovačka - SRAM NX Eagle
- Kazeta - SRAM PG-1210, SX Eagle, 11-50, 12-speed
- Řetěz - SRAM SX Eagle, 12 speed
- Řazení - SRAM NX Eagle, 12 speed
- Brzdy - Shimano MT500 hydro disc, 160 / 160 mm RT56 rotors
- Brzdové páky - Shimano MT500 hydro disc
- Ráfky - WTB STX i21 TCS, 28h, tubeless ready
- Náboje - (F) Formula 15 x 110(R) Formula 12 x 148 w/ HG driver
- Dráty - DT Swiss Champion
- Řidítka - Cannondale 3 Flat, 6061 double-butted Alloy, 31.8mm, 3° rise, 8° sweep, 760 mm
- Představec - Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.8, 7°
- Hlavové složení - Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings (Integrated steer stop size small only)
- Sedlo - Fabric Scoop Shallow Sport, steel rails
- Sedlovka - Cannondale 3, 6061 Alloy, 31.6 x 400 mm
- Extra - Speed Release rear axle
Související články
Parametry
Název parametru | Hodnota |
---|---|
Kód produktu | 210101048 |
Odpružení | Přední vidlice (Hardtail) |
Model | Pánský |
Materiál | Karbonový |
Brzdy | Kotoučové |
Průměr kola | 29" |
Sezóna | 2020 |
Technologie
BALLISTEC CARBON
Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti...
zobrazit víceVysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu. Vysokopevnostní a vysoce odolná pryskyřice, jaká se používá například při výrobě baseballových pálek. Je lehká, pevná a uzpůsobená tak, aby odolala tisícům cyklů namáhání. Následně kombinuje uhlíková vlákna ve vrstvách, aby se maximalizovaly anizotropní (směrově specifické) vlastnosti vláken.
OutFront Geometrie
OutFront Geometrie je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje...
zobrazit víceOutFront Geometrie je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.
OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:
Zaprvé prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného brzdění.
Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.
Asymetrická integrace
Asymetrická integrace znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní...
zobrazit víceAsymetrická integrace znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.
Toto řešení je spojeno s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Asymetrické integrace umožňuje získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.
Tabulka velikostí
Výška postavy v cm | Velikost rámu podle označení |
---|---|
do 158 cm | XS |
159 - 168 cm | S |
168 - 178 cm | M |
179 - 189 cm | L |
nad 189 cm | XL |