Cannondale Scalpel-Si Carbon SE 2
Nový model Cannondale Scalpel-Si Carbon SE 2 je ještě schopnější pro trailovou jízdu, díky upravené specifikaci. Zadní zdvih je navýšen tak, jako přední vidlice. K tomu kotoučové brzdy, širší pláště, větší rozsah převodů a teleskopická sedlovka. Více
Popis
Horské kolo Cannondale Scalpel-Si Carbon SE 2 je nejtužší XC celoodpružené kolo díky Ai zadnímu kolu, krátké zadní stavbě, LockR osám a BallisTec karbonové konstrukci rámu. Geometrie OutFront spojuje to nejlepší z obou světů - stabilitu v hektických sjezdech a rychlost a mrštnost kdekoli jinde. Řešení pohonu kola je vytvořeno s velmi krátkou zadní stavbou, která dodává dokonalou trakci a hbité řízení kola. Zároveň ale není ohrožen prostor pro průchodnost pláště, či možnost využít dvoupřevodník.
XC vidlice je neskutečně tuhá a precizní - Fox Float 34 překoná v přesnosti řízení a v zatáčkách jakoukoli jinou flexibilní XC konkurenci. Díky velkému předsunutí osy je klíčovou součástí OutFront geometrie kola. Upravená specifikace pro trailovou jízdu je díky zadnímu zdvihu navýšena na 115 mm, přední vidlice má zdvih 120 mm. K tomu brzdy se 180 mm kotouči, širší pláště, větší rozsah převodů a teleskopická sedlovka.
Specifikace
- Rám - Scalpel SE, 115mm, BallisTec Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset
- Vidlice - Fox Float 34, Performance Elite Series, 120mm, FIT-4 Damper, 3 Position Adjust, 110x15, 51mm Offset
- Tlumič - Fox Float Performance DPS EVOL SV, 3 Position Adjust 115mm Travel
- Kliky - Truvativ Stylo Eagle 6K, 32t
- Středové složení - Cannondale Alloy PressFit30
- Přehazovačka - SRAM GX Eagle 12-speed
- Řazení - SRAM GX Eagle 12-speed Trigger
- Kazeta - SRAM 1275 Eagle 10-50t 12-speed
- Řetěz - SRAM GX Eagle
- Brzdy - SRAM Level TL hydro disc, 180/180mm, Centerline Rotors
- Brzdové páky - SRAM Level TL
- Ráfky - Stans Notubes ZTR ARCH S1 28hole, Tubeless Ready, 26mm inner
- Náboje - Formula 110x15 Boost front, Formula 142x12 with XD driver, rear
- Dráty - DT Swiss Competition
- Pláště - Maxxis Ardent 2.4"/2.25", Dual Compound, EXO Protection, Tubeless Ready, gumwall
- Řidítka - Cannondale C3 riser, Alloy, 4° upsweep, 9° backsweep, 760x15mm
- Představec - Cannondale C1, 6061 Alloy, 1-1/8", 60mm, 31.8, 5°
- Hlavové složení - Cannondale HeadShok Si
- Sedlo - Fabric Scoop Flat Race w/ Titanium Rails
- Sedlovka - RaceFace Aeffect Dropper, 31.6mm, 125/150mm travel
Související články
Parametry
Název parametru | Hodnota |
---|---|
Kód produktu | 210100872 |
Odpružení | Celoodpružené (Full) |
Model | Pánský |
Materiál | Karbonový |
Brzdy | Kotoučové |
Průměr kola | 29" |
Sezóna | 2018 |
Technologie
BALLISTEC CARBON
Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti...
zobrazit víceVysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu. Vysokopevnostní a vysoce odolná pryskyřice, jaká se používá například při výrobě baseballových pálek. Je lehká, pevná a uzpůsobená tak, aby odolala tisícům cyklů namáhání. Následně kombinuje uhlíková vlákna ve vrstvách, aby se maximalizovaly anizotropní (směrově specifické) vlastnosti vláken.
OutFront Geometrie
OutFront Geometrie je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje...
zobrazit víceOutFront Geometrie je spojením položenějšího hlavového úhlu a velkého předsazení osy na přední vidlici. Toto řešení navyšuje stabilitu a jistotu v rychlosti, ale zachovává živé ovládání.
OutFront začíná u položeného úhlu vidlice, který je spárován s větším předsazením osy předního kola. Toto předsazení dělá dvě důležité věci:
Zaprvé prodlužuje rozvor přední části rámu kola. Přední kolo klade dál, než umožňuje samotný úhel vidlice. Toto řešení pomáhá při jízdě do kopce a přes překážky, snižuje pravděpodobnost výstupu přes řídítka v těžkém terénu či na základě nepřiměřeného brzdění.
Zadruhé, výrazně snižuje ukazatel zvaný „stopa“. To je vzdálenost mezi osou vidlice od hlavy dolů a svislicí od osy kola. Tento ukazatel je klíčovým pro samostředný efekt při řízení kola. Čím větší je „stopa“, tím větší je samostředný účinek, a tím pomaleji se kolo ovládá.
Asymetrická integrace
Asymetrická integrace znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní...
zobrazit víceAsymetrická integrace znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.
Toto řešení je spojeno s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Asymetrické integrace umožňuje získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.
Tabulka velikostí
Výška postavy v cm | Velikost rámu podle označení |
---|---|
do 158 cm | XS |
159 - 168 cm | S |
168 - 178 cm | M |
179 - 189 cm | L |
nad 189 cm | XL |