Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod Disc Ultegra
Špičkové silniční kolo s karbonovým rámem Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod Disc Ultegra poskytuje nižší aerodynamický odpor, přitom stále zachovává nízkou hmotnost a je tak vhodné i do náročných horských stoupání. Více
Popis
Špičkové silniční kolo Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod Disc Ultegra s karbonovým rámem Hi-Mod má i Hi-Mod karbonovou vidlici. Nové tvarování aero trubek třetí generace rámu a integrované prvky na novém kole SuperSix EVO oproti předchozí verzi, ušetří sílu 30 W při rychlosti 48,3 km/h. Tedy aerodynamická efektivita má velký podíl na rychlosti a výkonu, takže redukce aerodynamického odporu u nového SuperSixu EVO byla při konstrukci prioritou.
Pro dosažení co nejlepší rovnováhy mezi nízkou hmotností a aerodynamikou využívá SuperSix EVO nový tvar kolmých aerodynamických trubek, které minimalizují odpor vzduchu, a zároveň zachovávají nebo vylepšují hmotnost, tuhost a pohodlí předchozích rámů. Tento tvar trubek je klíčovým prvkem elegantní integrované konstrukce, ve které rám, vidlice, sedlovka, řídítka, představec a kola tvoří jeden celek, jenž je připraven pro maximální výkon.
Nová zadní stavba SAVE a integrovaný zámek sedlovky zvyšují poddajnost. Rám je schopen pojmout pláště o rozměru 30 mm. Kolo Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod Disc Ultegra také nabízí jezdcům jedinečný způsob, jak se propojit se svým kolem. Integrovaný senzor v předním kole, s aplikací Cannondale pro mobilní telefon, přináší jezdci extrémně přesné informace o rychlosti, cestě a vzdálenosti. Také nabídne i další informace o jeho kole, zašle servisní připomínky a mnohem více.
Díky promyšleným detailům, jako jsou pevné osy systému Speed Release a snadno servisovatelné vnitřní vedení kabeláže, je kolo Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod Disc Ultegra čistokrevným silničním kolem, kde ještě technologie Proportional Response naladí přesně každou velikost rámu podle velikosti jezdce.
Specifikace
- Rám - BallisTec Hi-MOD Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12 x 142 Speed Release thru-axle, SAVE, PF30a, flat mount disc, integrated seat binder
- Vidlice - BallisTec Hi-MOD Carbon, SAVE, integrated crown race, 12 x 100 mm Speed Release thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" steerer and 55 mm offset (44 - 54cm), 1-1/8" to 1-3/8€ steerer and 45 mm offset (56 - 62cm)
- Kliky - HollowGram, BB30a, OPI SpideRing, 52/36
- Středové složení - Cannondale Alloy PressFit30
- Přesmykač - Shimano Ultegra, braze-on
- Přehazovačka - Shimano Ultegra
- Kazeta - Shimano 105, 11-30, 11-speed
- Řetěz - Shimano HG601, 11-speed
- Řazení - Shimano Ultegra, 11-speed
- Brzdy - Shimano Ultegra hydraulic disc, 160/160 mm RT800 rotors
- Brzdové páky - Shimano Ultegra
- Ráfky - HollowGram 35, Carbon, 24h front, 28h rear, 35 mm deep, 19 mm IW, tubeless ready
- Náboje - (F) HollowGram, sealed bearing 12 x 100 mm centerlock / (R) HollowGram 3-pawl, sealed bearing, 12 x 142 mm centerlock
- Dráty - HollowGram, 2.0/1.8/2.0, straight-pull
- Pláště - Vittoria Rubino Pro Bright Black, 700 x 25c, reflective strip
- Řidítka - HollowGram SAVE SystemBar, Carbon, 8 deg. pitch adjust
- Představec - HollowGram KNĂT, Alloy w/ cable cover, -6°
- Hlavové složení - Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" (44 - 54 cm), 1-1/8" - 1-3/8" (56 - 62 cm)
- Sedlo - Prologo Nago RS STN, steel rails
- Sedlovka - HollowGram 27 SL KNĂT, Carbon, 2 bolt clamp, 330 mm, 0 mm offset (44 - 48cm), 15 mm offset (51 - 62cm)
- Konektivita - Cannondale Wheel Sensor
Související články
Parametry
Název parametru | Hodnota |
---|---|
Kód produktu | 210300202 |
Model | Pánský |
Materiál | Karbonový |
Brzdy | Kotoučové |
Průměr kola | Silniční |
Sezóna | 2022 |
Technologie
BALLISTEC CARBON
Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti...
zobrazit víceVysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu. Vysokopevnostní a vysoce odolná pryskyřice, jaká se používá například při výrobě baseballových pálek. Je lehká, pevná a uzpůsobená tak, aby odolala tisícům cyklů namáhání. Následně kombinuje uhlíková vlákna ve vrstvách, aby se maximalizovaly anizotropní (směrově specifické) vlastnosti vláken.
Zadní stavba s Mikro pružením Speed Save
Prvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace....
zobrazit vícePrvky na rámu, vidlici a sedlové trubce, které jsou zkonstruovány tak, aby díky své poddajnosti pohlcovaly rázy a vibrace. Zadní vidlice a stavba má zabudované malé pružící zóny, které zlepšují trakci zadního kola, navyšují rychlost, přesnost řízení a komfort. Optimalizováno pro spolupráci s vidlicí SPEED SAVE.
Konstrukce SPEED SAVE je zaměřena na vysoký výkon, obdobně jako odpružení na monopostech formule 1. Tato technologie není navržena pouze proto, aby učinila kolo komfortnějším, ale především s cílem podpořit jeho rychlost. Proto je kladen velký důraz na nízkou hmotnost a vysokou torzní tuhost. Řešení SPEED SAVE takto pomáhá umocnit lehkost a rychlost jízdy, zlepšit schopnosti akcelerace a zároveň přispět k rychlejšímu a přesnějšímu ovládání bez negativního dopadu na přenos síly.
Tabulka velikostí
Výška postavy v cm | Velikost rámu podle označení |
---|---|
do 158 cm | XS |
159 - 168 cm | S |
168 - 178 cm | M |
179 - 189 cm | L |
nad 189 cm | XL |