Cannondale Synapse Carbon Disc 105 SE
Cannondale Synapse Carbon Disc 105 SE je silniční kolo pro jezdce, kteří hledají lehké, všestranné komfortní kolo pro závody typu jarních klasik i pro celodenní vyjížďky. Více
Popis
Cannondale Synapse Carbon Disc 105 SE je silniční kolo, které, oproti závodním rámům, nabízí geometrii s vyšší hlavovovou trubkou, jemnějším sklonem horní rámové trubky, více položeným úhlem vidlice a delší rozvor. Díky tomu má kolo vzpřímenější posed a pocit stability.
Nový, velmi lehlý rám je tuhý tak, jak normálně bývají kola sprinterů. Nové mikro pružení SAVE v rámu a vidlici je doplněno o sedlovku SAVE, čímž vzniká celostní systém komfortu a navýšení výkonu, který chrání před nárazy a vibracemi, které jsou spojeny s jízdou.
Každá velikost rámu má své vlastní vedení karbonových vláken a velikosti trubek, ale také kombinuje tři různé průměry sloupku a hlavové trubky s třemi různými předsazeními patek vidlice. To vše pro to, aby měl každý jezdec stejný pocit z jízdy a řízení kola bez ohledu na velikost.
Specifikace
- Rám - Synapse Disc Asy mmetric, BallisTec Carbon, Di2 ready, SAVE, BB30a, flat mount, 12 mm thru axle
- Vidlice - Synapse Disc Asy mmetric, BallisTec Carbon, SAVE, integrated crown race, 12 x 100 mm thru-axle, size-specific design - 44-48: 1 1/8" steerer, 60 mm rake 51-54: 1-1/8" - 1-1/4" tapered steerer, 55 mm rake 56-61: 1-1/8" - 1-3/8" tapered steerer, 45 mm rake
- Kliky - Cannondale Si, BB30a w/ FSA rings, 50/34
- Středové složení - Cannondale Alloy PressFit30
- Přehazovačka - Shimano 105 GS
- Přesmykač - Shimano 105, braze-on
- Řazení - Shimano 105, 2 x 11
- Kazeta - Shimano 105, 11-34, 11-speed
- Řetěz - Shimano HG601, 11-speed
- Brzdy - Shimano 105 7070 hydro disc, 160/160 mm RT56 rotors
- Brzdové páky - Shimano 105 7020 hydro disc
- Ráfky - WTB STP i19 TCS, 28h, tubeless ready
- Náboje - Formula RX-512 12x100 front, RX-142 12 x 142 rear
- Dráty - Stainless Steel, 14 g
- Pláště - WTB Exposure TCS, 700 x 30c, tubeless ready
- Řidítka - Cannondale C3, 6061 Alloy, Compact
- Představec - Cannondale C3, 6061 Alloy, 31.8, 7°
- Hlavové složení - Synapse Si, 25 mm Alloy top cap
- Sedlo - Fabric Scoop Radius Sport, steel rails
- Sedlovka - Cannondale C3, 6061 Alloy, 25.4 x 350 mm (44-56), 400 mm (58-61)
Související články
Parametry
Název parametru | Hodnota |
---|---|
Kód produktu | 210300099 |
Model | Pánský |
Materiál | Karbonový |
Brzdy | Kotoučové |
Průměr kola | Silniční |
Sezóna | 2019 |
Technologie
BALLISTEC CARBON
Vysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti...
zobrazit víceVysoko pevnostní konstrukce karbonových rámů BallisTec Carbon umožňuje dosáhnout extrémní nízkou hmotnost bez ohrožení tuhosti a pevnosti rámu. Vysokopevnostní a vysoce odolná pryskyřice, jaká se používá například při výrobě baseballových pálek. Je lehká, pevná a uzpůsobená tak, aby odolala tisícům cyklů namáhání. Následně kombinuje uhlíková vlákna ve vrstvách, aby se maximalizovaly anizotropní (směrově specifické) vlastnosti vláken.
Zadní stavba s Mikro pružením Save
Zadní trojúhelník rámu je konstruován tak, aby absorboval rázy, navyšoval komfort a kontrolu nad kolem. Každodenní jízda na...
zobrazit víceZadní trojúhelník rámu je konstruován tak, aby absorboval rázy, navyšoval komfort a kontrolu nad kolem.
Každodenní jízda na cestách rozličné kvality. To nejlepší z naší technologie SAVE, uzpůsobené použití na fitness, horských a městských kolech. Ať již seskakujete z obrubníku, překonáváte rozbité silniční úseky, uhýbáte překážkám v ulicích města nebo stíháte čelo pelotonu při terénních závodech. Konstrukce SAVE je navržena tak, aby redukovala důsledky nárazů, pomohla šetřit vaši energii, tlumila nežádoucí vibrace a posílila jízdní komfort.
Asymetrická integrace
Asymetrická integrace znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní...
zobrazit víceAsymetrická integrace znamená posun zadního náboje a pohonu kola o 6 mm doprava. Toto řešení přináší super krátkou zadní vidlici bez žádného obvyklého kompromisu (malý prostor pro plášť kola, použití pouze jednopřevodníku) a velmi tužší a pevnější výplet zadního kola, protože napětí drátů a jejich úhly jsou stejné na obou stranách zadního kola.
Toto řešení je spojeno s novým unašečem převodníků na klikách, který také posunuje převodníky o 6 mm doprava, a tím přispívá k vyvážení celého systému zajištěním dokonalé řetězové linky, výkonu při řazení a Q-faktoru.
Elegantní a jednoduchý přístup Asymetrické integrace umožňuje získat všechny výhody bez nutnosti kompromisů.
Tabulka velikostí
Výška postavy v cm | Velikost rámu podle označení |
---|---|
do 158 cm | XS |
159 - 168 cm | S |
168 - 178 cm | M |
179 - 189 cm | L |
nad 189 cm | XL |