Nová jednonožka Cannondale F-Si 2019

CyklistikaProduktové novinky

Je nový, je lehčí, je lépe stavěný, je sexy! Karbonová raketa pro XC tratě, která nekompromisně žehlí nerovnosti z kopce dolů a neuvěřitelně lehce vyletí zpět nahoru. To je nový závodní X-Country hardtail Cannondale F-Si!

Nová jednonožka Cannondale F-Si 2019

Nové křivky

Vývojáři v Cannondalu na „efesíčku“ opravdu zapracovali. Pojďme si ho prohlédnout pěkně odzadu.

Zkrácená zadní stavba, která zlepšuje obratnost a rychlost reakcí v technických pasážích a zároveň udržuje skvělou trakci v kopcovitých stoupáních je velký plus a krok vpřed. Zároveň zachovali špičkovou technologii Ai (Asymetrická integrace pohonu kola), kdy na základě posunutí celého pohonu směrem ven zůstává dostatek místa i na vícepřevodník, přestože je plášť zadního kola v těsné blízkosti svislé rámové trubky. Díky tomu může být zadní stavba opravud krátká a také je možné použít rovnoměrný výplet, který je tužší a odolnější.

Celý zadní rámový trojúhelník je konstruován s technologií SAVE Micro-Suspension, kdy rám pracuje ve vertikálním směru a tím pohlcuje nárazy zdola a přitom se nekroutí při záběrech do pedálů. To vše díky správnému napletení karbonových vláken.

Posuneme-li svůj pohled po rámu nahoru, zjistíme, že chybí sedlová objímka. Je totiž integrovaná v rámu, a tak sedlová trubka získává větší volnost pro lepší pružení. Pohodlí ještě více dolaďuje průměr sedlovky 27,2 mm.

Přejděme k přední části, kde najdeme technologii OutFront - velmi příjemně položenou hlavovou trubku s úhlem 69° a díky tomu předsunuté přední kolo. Výsledkem je fantastická stabilita a zároveň mrštnost a výborný průchod terénem.

Při prohlížení přední části praští do očí úplně nová vidlice Lefty Ocho. Na první pohled sice vypadá jako „invalida“, ale hned při bližším seznámení vás přesvědčí, že není. Jedná se o jednu z nejlehčích vidlic na světě – je o 250 g lehčí, než předchozí Lefty. Má ten nejhladší chod, který je zaručen unikátní konstrukcí s jehličkovými ložisky a novou tlumicí patronou a má skvělou tuhost vyladěnou na závodní parametry. Nechte předsudky stranou a vyzkoušejte ji – opravdu vás překvapí.

Všechny tyto technologie najdete na opět o něco lehčím (80 g oproti předchozímu modelu) rámu, z BallisTec karbonu. Tento karbon umožňuje vyladit rám do co největší tuhosti a zároveň maximálního pohodlí.

Cannondale F-Si Carbon 3 2019

Tohohle fešáka máme na prodejně v HARFASPORTu již nyní. Kromě sexy vidlice Lefty Ocho a ostatních výše vyjmenovaných technologií vám nabídne pohon SRAM GX Eagle s převody 1x12, lehké kliky Truvativ Stylo s převodníkem s 34 zuby, kotoučové brzdy SRAM Level T se 160 mm kotouči vpředu i vzadu, karbonovou sedlovkou Cannondale a dalším osazením s nejnovějšími technologiemi.

Přijďte se podívat na vlastní oči, jak mu to sluší.

Chci Cannondale F-Si 2019

Podobné články